perfection? ehhm NOT

go kväll. är super trött och borde redan sova, det säger min kropp iaf... men jag lyder inte :P

har haft en super bra dag, mys med lellie i en park, lång prommis i stan å vid brunnsviken....sen händer det som inte får hända. man går in på ica, rödflammig, ofräsch efter sin powerwalk å där står någon som man INTE jag upprepar INTE vill se ut som piss inför. men men. I did so hey. inget som går att ändra på. men jag hör guds hångarv ända ner till jorden.....just my luck! ;)

annars.....har mumsat på räkta räkor å aioli. MUMS. är det semester så är det, + att det va extra pris på ica, halva priset. ja tack! :)

nää nu ska jag knyta mig.

Grattis på födelsedagen Mr.T. Har inte hört av mig, å kommer inte göra det heller.......Ha ett bra liv!

Puss på er.

hope. live. dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback