satans cola...jag är PIGG!!

ååhhhh varför ska man svepa en liten coka cola på bion efter klockan nio.......å dra sista supen efter halv tolv.....NINA!! efter dina 25 år på jorden borde du väl ha lärt dig att du blir pigg av cola??? men neeeeej, jag mörkar sanningen å lipar åt verkligheten. Så här sitter man klockan 02.09 och hör hur fåglarna kvittrar utanför....cant be a good sign.....

yeye. jag har fortfarande semester å imorgon ska jag dricka roseeeeee ;) mumma. AW gick ju nämligen sisådär för min del ikväll. fick i mig en breezer vattenmelon, men min plånbok säger tack, mitt partyhumör säger poooo :P

Transformers 2 var iaf precis vad jag ville att den skulle vara, klockren!! ;) jag å gaby är små nördar.

aja, bara ta å dunka huvudet i väggen några gånger nu då å försöka sussa. ska nog gå... DUNK....snart så...DUNK.....joo då, detta brukar funka...DUNK....kom igen...DUNK DUNK....... ;)

jag har dålig humor jag VET...men hey klockan är 02.13 nu å jag är rastlös å hög på coka cola. life is good! haha ;)

Puss på er.



ps. I want you.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback