super helg!!

Hejje.

har nu tvättat å varit duktig, fick dock sällskap mesta dels av tiden så det va ganska lugnt :) Har den tråkiga vikningen kvar nu bara.....me dont likie!!! :(

är rätt trött och inte speciellt sugen på att skriva egentligen....så jag gör min kortfattad....

Fredag var super trevlig i parken, men dock lite halv segt på krogen, hann själv inte ens med mig själv å resten verkade också ha det si sådär...lördagen var vi på grönan, blev bra trots lite motgångar och efter det middag med ett annat sällskap super trevligt, tack challan för god mat :), blev en snabb utgång med mallan på kvällen, storstad i 1 timme innan jag gick hem å sussa. Söndagen va bäst, sol å bad hela dagen i brunnsviken som avslutades med en pizza här vid mig. Tack alla vänner för en grym helg!! Ni förgyller mitt liv! :)

nää nu ska jag gör lite mer nytta innan jag däckar....fortfarande trött efter helgen... ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback