begging you for mercy....

begging you for mercy....en bra låt....spelades precis på radion här på jobbet....men tyvärr är den låten lite förstård för mig....anledning? bad love memory? noooo bara det att sats har den på sitt core pass haha INGA härliga minnen direkt :P

va på grönan igår med kollegorna från Onoff. va grymt kul! hann dock endast åka ett åk, blev insane igen....å jag kan lova att shit den va verkligen INSANE med lite alkohol i blodet...geeeeee mcfeeeeee!!! men galet kul!

hamnade på fridays en sväng efteråt, sen soap med girlsen, för det va ju sandys b-day weekend!! :) Hon fyller år idag!!! Hipp Hipp HURRAAAAAAA!!! she is a big big girl in a big big world :)

Om 20 min har jag lunch på jobbet, å jag ska äta en smarrig mozzarella pizza....mmmmm gött götti gött gött! :) det är de små stunderna i livet som förgyller tillvaron haha.

Ikväll ska jag skynda hem till Bina å mysa med henne å kolla film å må fint i själen!

Kort vecka nästa vecka+ledig helg uuuuuuunderbart. jag ska njuta så jag spricker!! :)

btw, igår så trodde inte vakten på mig att jag va 25år, bad om leg. å sen sa han 'va?? är du såååå gammal? shit trodde du va max 22' Å ja som ni förstår så älskar jag honom, jag ser ut som en ung å fräsch 22åring. Bästa vakten på fridays helt klart!!! haha ;) men................... sen insåg jag vad han egentligen sa 'är du såååååå gammal?' FUCK A DUCK STUPID GUARD!!!! :P

These are my golden years ;)

Puss på er söta!


Love. Hope. Dream. Believe.


Kommentarer
Postat av: saks

hahaha...var vakten ung, runt 23 med rakat huvud?

2009-05-20 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback