I truly hate myself....

jag är en hemsk människa....jag är egoistisk och respektlös, jag är så himla dålig....

hur kan man vara så korkad....hur kan man göra så mot en godhjärtat människa?? varför varför varför?

I går med alkohol i kroppen gjorde jag nått som till en början var väldigt oskyldigt. Och jag hade ingen baktanke alls......flera glas vin senare.....som om jag inte redan visste att en viss person tycker väldigt mycket om mig och vill vara tillsammans med mig.....så fick jag det bekräftat till tusen.....men vad gör man då.....jo det enda man inte ska göra mot en sån fin människa som tyvärr inte får sin kärlek besvarad....man borde hålla sig borta...men inte..... ångrar inte natten/dagen i sig....men jag ångrar vad den förmodligen gjort för skada på honom..... varför är jag ego och strör salt i såren? förlåt.....jag hatar mig själv för detta och du förtjänar så mycket bättre, både från mig som vän och från någon som kan besvara din kärlek. Jag är fortfarande inte den personen. Nu är jag även fel person som gjort nått hemskt. jag som lyckades sköta det så snyggt innan, utan ledsna miner. nu svart målade jag allt bra jag gjort. Plus att jag fick dig att vara en dålig människa emot någon annan, som förmodligen börjat tycka om dig....och utan att jag finns i närheten gjorde jag det svårt för dig redan då...och nu.....förmodligen ännu värre...förlåt.......förlåt. Förstår om du hatar mig.....vilket du borde. kanske hjälper dig gå vidare.....vad vet jag. jag kan inte ge dig det du vill ha från mig, jag ger dig bara hjärtesorg, och får mig att hata mig själv. förlåt från djupet av mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback