Jag kanske kommer till himlen trots allt....

haj haj.

mår mkt bättre idag, då jag fått reda på att jag inte är hatad. inte för att det gör mitt agerande ok, verkligen inte. men mitt samvete behöver inte ha ångest längre iaf.......eller iaf inte lika mkt.

just nu gör jag nått annat jag inte borde......jag sitter HÄR. Upp å hoppa din lilla loppa du måste stäääääädaaaaaaa.

fresten, har ni sett solen idag eller? han ler och är glad. jag såg han knappt, inlåst på jobbet som jag varit. men men.

Grattis på födelsedagen Micke skriver jag även här. Hurra hurra på din dag! solen sken för dig :)

nääää ska man ta å dra sig i kragen å börja städa....detta är ett projekt som kommer ta minst 3 kvällar.....KUUUUL!!!

ärsh. jag har inget vettigt att komma med idag. jag känner att jag går baklänges i livet, jobbet går framåt men min vilja å styrka börjar svika....why? orka-palla.nu. så känns det. Ledigheten va underbar....men den gjorde mig slapp och tankspridd. samtidigt som jag blickar framåt mot en ovis framtid och ser framemot vad som komma skall....så kan jag inte låta bli att känna.....när, hur, vem å varför?

nån förändring måste ske....vet bara inte vad...... återkommer så fort jag vet.

Ha det grejt.

kramar



Kommentarer
Postat av: Marléne

bra det gumman! du är ingen dålig människa, tvärtom en av de bästa jag vet. stoor kram till dig

2009-05-26 @ 17:00:14
Postat av: pepita

Oj, du har fått en sån tänkar-känsla. Minns du vad du sa till mig när vi snackade om mina tankar? Inte jag heller ;) Men jag vet hur det känns gumman, det är som om man kommit till en del av sitt liv då man inte bara kan vara, utan man måste ifrågasätta mer och veta mer. Fast man inte får några svar....strange det där va?

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback