lååååååååååååång ledig

hejjo bejjo. 

Nu är jag pigg å glad, igår ville jag skjuta av mig huvudet!!!! hade sån hemskt huvudvärk, direkt efter jobbet när jag kom hem vid halv fem så la jag mig under täcket och sov å sov, vaknade igen efter åtta å hade minst lika ont då :( men sen senare under kvällen släppte det lite å jag kunde somna om. Nu känner jag av att jag haft ont, konstigt men sant. men inge bultande å bankande. Å självklart SJÄLVKLART så valde grannarna att ha årets jävla partaj igår också.....ville skjuta dem innan jag sköt mig själv. Å efter den kvällen vill jag bara säga en sak till alla mina grannar.....förlåt för alla mina singstar kvällar. jag hoppas innerligt att någon av er aldrig legat hemma med huvudvärk samtidigt!!!! det va ingen höjdare om man säger så.....

Nu ska jag hoppa in i duschen, blir hämtad av papsen om ca 30 min, ska hem till päronen och mysa :) uuuunderbart. man är ju ledig nu fram tills måndag :) weeeee å jag har massa trevligt inplanerat, måste hitta en lucka där jag kan städa också....för jag bor nu mera i en container full av skit mitt på birger jarlsgatan. finn fem fel liksom. haha :)

drömde precis innan jag vakna att jag fick ett sms av en person som är skyldig mig en bra ursäkt, men som inte kommer komma...eller den kommer ju inte vara bra iaf....haha. I drömmen så fick jag en kärleksförklaring via sms av dess like.....sms eftersom jag inte svarade när han ringde...drömmen va sjukt verklig, dock att jag vet att sms:et aldrig skulle komma in reallife, men när jag vaknade så va jag tvungen att kolla på mobilen. haha sjukt. men så verklig va den. strange. yeye

å för allas eran information så har jag uppenbarligen fått ett nytt smeknamn.....helt obefogat enligt mig....iaf just nu hahaha.....men ett kärt barn har många namn.....Ninni, Niniz, nasse, nasseliten, najna, 9:a, ninja, och nu pedofilen. hahahahahahaha. Ni är sepe mina vänner. SEPE!!! :P

yeye, duschen ropar på mig. annars får papsen vänta!

puss å kram skumbanan

.love me long time.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehe....hahahaha...mohahaHAHAAHAAAAAAA

2009-05-21 @ 11:59:14
Postat av: Anonym

Inte att glömma: Pull

2009-05-21 @ 14:05:50
Postat av: pepita

uppdatera oftare ninapina aka pedofilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback