LIGG, sa jag.

hahahaha

bästa bilden på Anneli i västerviks vovvsingar :) Undra vem som bestämmer? hehe



sitter på jobbet å räknar ner tills klockan slår 17.30. då får lilla jobb-nina gå ut i solen å dricka rose :) MUMMA.

Update: Går dagen börjades på Thaiboat på en solstol på deras "strand", tog galet långtid att få bord så vi rulle vidare till Koh phangnan, Thaimat va vi ju tvungna att ha iaf :) sen efter det blev det 2 ölhak på söder å sen hem. I taxin ser jag att klockan slår 23.30. Duktigt Nina :) iof vet jag fen hur jags ovit för jag e fortfarande trött. Blir så varmt i mitt sovloft på "sommaren" så man vaknar ju av att man smäller av.....smälter bokstavligen. men men, det e ju mysigt att sova två ibland :) Fick ännu en gång upplysning om att herr T aldrig fått sova över hos mig. så hey, det va på tiden :) å mysigt va det....kanske därför jag inte sovit så mkt...haha ;) dock så insåg vi i morse att herr T förmodligen är allergisk mot kissekatterna....hann va snorig som få.... :( oh nooooo. no goodie! men han tyckte de va söta ändå :) han vaknade av att simba slicka honom på fingrarna och strök sig emot dem å sen fick han en puss på pannan av simba. så jag vakna av ett stort leende på herr T, så vi fick alla en bra start på morgonen..,..dock hade jag ju hellre somnat om än att åka å jobba....men men...man kan inte få allt. Tack herr T med vänner för en trevlig kväll igår!

Ikväll blir det ännu bättre tror jag, för då ska jag å mina bitches sjunga in mina trådlösa nya singstar mikrofoner å dricka rose å må bra. kanske ses på lemon? där tänkte vi hamna iaf....... ;)

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback